Tuesday, September 8, 2009 - 0 comments

goodbye ဆုိတာ ...

ဒီ္ပြဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ရႈံးတယ္လို႔၊
ဘယ္သူဆံုးျဖတ္တာလဲ။
ေမေမ့ကို ေျပာေပးပါ။
ကၽြန္ေတာ္ အေကာင္းဆံုးလုပ္ခဲ့တာပါလို႔၊
သူတို႔နားလည္ေအာင္က ကၽြန္ေတာ္မေျပာတတ္ေပမဲ့၊
ကၽြန္ေတာ္မရံႈးခဲ့ဘူး ဆိုတာ ေမေမနားလည္ေပးမွာပါ။


ကၽြန္ေတာ္ မရံႈးပါဘူး။
ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ မ်က္ရည္မက်ပါနဲ႔ ေမေမ။
ကၽြန္ေတာ္ အေကာင္းဆံုးလုပ္ခဲ့ျပီးျပီ။
စကားလံုးေတြကို ကၽြန္ေတာ္ထုတ္မေျပာတတ္လည္း၊
ဒီေန႔ ျပီးဆံုးျခင္းဟာ မနက္ျဖန္ကို ၾကိဳဆိုျခင္းဆိုတာ၊
ေမေမတို႔နားလည္ေပးေနမယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။


ဒီေန႔ရဲ့goodbye ဆုိတာ
မနက္ျဖန္ရဲ့ ေနေရာင္ျခည္ပါ။
ကၽြန္ေတာ့္ကို
ေနာက္တၾကိမ္ အခြင့္အေရး သူတို႔ေပးရဦးမွာပါ ေမေမ

Ref: forwarding Email

0 comments: